.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت پیگیری رسانه ها برای تحقق برنامه های توسعه ای مازندران
استاندار مازندران، با اشاره به ضرورت پیگیری رسانه‌ها برای تحقق برنامه‌های توسعه ای گفت: در بحث منطقه آزاد پیگیری‌های جدی صورت گرفت و انتظار داریم با حمایت همه این مطالبه محقق شود.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای جدید خانه مطبوعات مازندران با اشاره به ضرورت پیگیری رسانه‌ها برای تحقق برنامه‌های توسعه ای استان گفت: در بحث منطقه آزاد پیگیری‌های جدی صورت گرفت و انتظار داریم همه حمایت کنند تا این مطالبه جدی مردم محقق شود.

وی امانت داری و تقوای رسانه ای را یک اصل برای ماندگاری رسانه دانست و گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی مستحکم و مطمئن بین مردم و مسئولان هستند و با برقراری این ارتباط دوسویه می‌توانند بهترین خدمت را به جامعه خویش بنمایند

وی از رسانه‌ها خواست تا با تشریح موفقیت‌های دولت، امید بخش و امید آفرین باشند و افزود: نبض اطلاع رسانی جامعه در دست خبرنگاران و رسانه است و این ظرفیت می‌تواند به انسجام و اتحاد جامعه کمک بزرگی کند.

مقام عالی دولت در استان گفت: خانه مطبوعات با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشکلات حوزه رسانه و مطبوعات را شناسایی و اولویت بندی کرده و برای حل این مشکلات راهکار ارائه کند.

استاندار مازندران به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی بسیاری از حاشیه‌ها و چالش‌ها در تشکیل خانه مطبوعات مرتفع شد ولی باید زمینه مشارکت همه افراد را فراهم کرد.

استاندار مازندران خواستار هدایت رسانه‌ها به سمت و سوی توسعه همه جانبه استان شد و گفت: شبکه‌های مجازی با وجود همه پیشرفت‌ها نتوانسته‌اند جایگزین رسانه‌های مکتوب شوند و باید انتقاد پذیر باشیم چرا که بسیاری از انتقادات سازنده و تأثیر گذار هستند و مدیران از رسانه‌ها به عنوان مشاور امین استفاده کنند.

استاندار مازندران در ادامه به بخشی از اقدامات دولت تدبیر و امید در مازندران اشاره کرد و گفت: در این دولت پس از ۲۰ سال انتظار سد گلورد آبگیری شد، کمر بندی‌های ساری و بابل تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت، تکمیل و بهسازی جاده‌های فیروزکوه و دماوند با سرعت ادامه یافت و برای کنارگذرهای غرب مازندران اعتبارات ویژه ای اختصاص یافت.

استاندار مازندران همدلی و هم افزایی همه رسانه‌های استان را برای توسعه استان خواستار شد و گفت: مطبوعات استان برای تقویت همدلی و انسجام در استان گام بردارند.

فلاح از خانه مطبوعات خواست تا برای آموزش خبرنگاران و ارتقاء سواد رسانه ای برنامه راهبردی ارائه نمایند و افزود: یکی از اهداف اصلی خانه مطبوعات کمک به ارتقاء کمی و کیفی مطبوعات است که انشاالله محقق شود

وی بر توجه به اقتصاد رسانه و حل مشکلات صنفی اعضاء تاکید کرد و گفت: برای برگزاری باشکوه مراسم ۱۷ مرداد روز خبرنگار همه دستگاه‌ها و نهادها همکاری کنند و مراسم خوبی هم برنامه ریزی شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.